Naglar och lite klagande

Hua, det är riktigt uschligt väder ute, blött, kallt och blåsigt. I don't like it!
Har precis kommit hem och är riktigt frusen. Hoppas att en kopp varmt kaffe och tända värmeljus ska tina upp mig snart. Har haft datorlab som inte gav speciellt mycket. Tvärt om var det bara rörigt och förvirrande. Får hoppas att det ljusnar lite med hjälp av kursboken innan seminariet på fredag. Kladistik är väl bra att ha, men för tillfället inte min favoritdel av evolutionen direkt.
Fick brev från CSN med årsbesked om min studieskuld. Uppmuntrande... Eller inte.

Hur som helst... Jag har alltid haft tåliga, starka (och snabbväxande!) naglar som klarar nästan vad som helst. De växer och är fortfarande ganska starka, men har börjar bli slitna och skivade mitt på helt plötsligt. Alltså inte i topparna, utan på den platta ytan av nageln. Det är för långt in för att klippa bort också- störande. Jaja, filar bort det jag kommer åt, oljar in med nagelolja och får väl ha de målade ett tag framöver. Borde ju skydda lite förhoppningsvis.
Gjorde om franska manikyren idag, blev ungefär som sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback