Onsdag och allt är som vanligt

Tänk vad snabbt man kommer in i rutiner. Plugga i skolan, babbla för mycket och få för lite gjort, hem, laga mat, träna... Känns inte som om det var igår jag kom från Stockholm, men det är skönt att vara tillbaka.

Filmtittande ikväll, satt och snackade ett bra tag, kom väl isäng vid tre tror jag. Skulle upp halv 9 för att vara i skolan klockan 10 och plugga med Frida mfl. Jag vaknade klockan 11 med mobilen (alarm som väckarklocka) i handen, hade väl stängt av det utan att jag ens kommer ihåg det. Segade mig dessutom så var inte i skolan förrän vid 13 men men.

Hemma en sväng nu, ska strax iväg på box. Härligt att komma igång med träningen igen! Även om jag tyvärr inte har någon att köra med idag, men det löser sig väl där.

Ikväll ska jag tvätta (ett måste!) och Frida kommer hit för att ta det lite lugn och snacka om allt som hänt under lovet... Blev ju en del snack i skolan även om vi försökte plugga.

Kommentarer
Postat av: Saaali

men man gör ju rent efter sig, själv är jag extra noga med att göra rent efter mig :)

haha precis! älskar choklad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback