Som en andra julafton

Nu är jag hemma i Linköping =) Riktigt härligt faktiskt.
Känner mig effektiv, mamma och jag packade ur bilen och fixade för djuren, storhandlade och åt lunch innan hon åkte tillbaka för knappt 1½ timme sen. Nu är allt uppackat och fixat.

Det känns ungefär som en andra julafton när man kommer hem och packar upp alla julklappar, fick ju en del saker till lägenheten och så.

Tyckte att jag förtjänade en kort paus nu, sen måste jag möblera iordning (hyresvärden lämnade information i mellandagarna om att de skulle in i lägenheten och fixa elementen förra veckan. Hade inte D varit och kollat till akvariet och lägenheten åt mig hade jag varken vetat om det och möblerna hade inte flyttats från elementen innan. Smart planering, speciellt med tanke på att det är rena studentbostäder, klart att alla är borta under mellandagarna). Ska koppla in DVD-spelaren också, jag som är så teknisk av mig. Haha!

Köpt ny almanacka, äntligen. Enda chansen för mig att hålla koll på allt i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Sali

svar: hehe ja, det visste inte jag innan. Trodde det var onyttigt. Blev överlycklig när jag läste det där haha! =)

Postat av: sanna

handla också ny almanacka/kalender idag.

2008-01-08 @ 17:46:46
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Emma @ Journalen

Jag behöver med en ny kalender.. Skulle skriva upp nåt häromdagen och insåg att, ja just det.. det är ju ett nytt år nu...

2008-01-09 @ 17:06:56
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Saaali

svar: jo precis, hehe men i mina drömmar är det helt nyttigt ;P hahaha!

2008-01-09 @ 18:37:54
URL: http://SaaaLii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback