Storm

Det blåser nåt hysteriskt utanför... Står ju en stor hängbjörk utanför fönstren som svajar rejält. Trist, för det är i övrigt jättefint väder.
Ska iväg och handla mat, har inte ens nån frukost hemma. Blir fika med kompisar i eftermiddag =)

Gårdagens utgång var- sådär. Kul folk, kul förfest. Via telefon fick vi reda på att det var över 100 m kö till stället vi tänkte gå till, så vi hamnade på Platens istället. Dåligt med folk när vi kom dit, vilket dock blev bättre. Men extremt dålig musik och DJs som inte tar åt sig när man pratar med dem. Vi gick vid halv två-två någonting tror jag, dessutom kom mina vantar bort i garderoben. Orkade inte börja tjafsa, då det inte är något jag kommer sakna. Men ändå.
Verkade trist att åka hem så jag drog till några kompisar och försökte vara social när de spelade kort innan jag gick hem och sov. Halvbra kväll på det stora hela.
Jag får alltid för mig när jag är småfull att det är en jättebra idé att skriva massa sms. Tyvärr hänger det ihop med att jag stavar som en kratta, brukar vara ganska roligt att läsa dagen efter.
Har varit vaken ganska länge, men nu börjar det bli dags att piggna till!

Ååh, msn har krånglat hela veckan. Jag blir galen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback