Tentakick

Har ni hört talas om det?
Jag får det efter en tenta som gått bra, svävar på små moln, är hur pigg som helst och vill bara hoppa runt! Och det är ungefär just vad jag gör också...

Tentan gick med andra ord bra, det mesta kändes som rinnande vatten. Några få saker missade jag nog på men jag lär ha klarat den i alla fall.

Har fått en del gjort i mitt hoppa-runt:ande, plockat undan lite, dammat, gjort budget, gått igenom HM-katalogen... Kommer nog beställa en del, lite underkläder, nån klänning, kanske nån top... Vi får se!

Kommentarer
Postat av: emelie

ha en bra lördag du :)

Postat av: Minna

svar: nej, men man skulle få lite underhållning hahah

2008-01-12 @ 11:07:46
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback