Tisdag

Har varit förvirrad över veckodagarna både igår och idag, men det är tisdag.

Har inte gjort så mycket idag, två föreläsningar, pluggat en del, fått hjälp att laga cykeln (jag borde kunna själv, men så mycket lättare när folk erbjuder sig... :p).

Blev plötsligt jättehungrig och fick rejält ont i magen. Så jag åt alldeles för varm gryta, men mätt blev jag i alla fall. Magontet är fortfarande kvar dock =(

Har seminarium imorgon igen, så det är pluggande som gäller resten av kvällen. Ett telefonsamtal förstörde dock en hel del, känns som om jag är tillbaka på ruta ett igen. Trodde att jag började ta mig ur skiten i alla fall lite grann.

Fortsätt gärna svara på frågan i förra inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback