Underbara, älskade promenader och studentområde

Har precis kommit hem från en dryg timmeslång promenad. Underbart härlig dag!
Jag har sagt det förut, men jag älskar verkligen promenader. Det är sol, man får frisk luft och lite motion, men framförallt: Man kan samla tankarna på ett helt annat sätt och sen släppa dem. De stannar kvar där ute i skogen.

Bor i studentområde, och det märks. Gick förbi ett inte alltför ovanligt fenomen: Något kvarter härifrån hängde det, utanför en port, tre cyklar i ett träd.

Tog inte med mig kameran ut, lite synd eftersom jag hade massvis med fina motiv och chans att ta rätt bra bilder. Hoppas att vädret är kvar i morgon. Det var länge sen jag fotade "ordentligt".

Såhär ser det i alla fall ut utanför mitt fönster:


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tycker med om promenader :) Speciellt i skogen! Idag är det jättefint väder för en promenad :) Har du hittat på nåt skoj i helgen då?

Postat av: Micha

Svar: Självklart får du det! Berätta för mig när du gjort det, så får jag se om du skrev någonting kul över den också, vad du kände eller nått ;)

2008-01-27 @ 16:49:57
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Littlejohn

Hur är det med studentskan?

2008-01-27 @ 19:13:32
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback