Stora surskallar

När jag kom hem från mötet idag insåg jag att Pova (kaninen) inte alls mådde bra.
Hon är rejält vinglig i bakbenen och äter inte. Lite gräs fick hon dock i sig när hon var ute.

Inte alls roligt att se, mår hon inte bättre imorgon ringer jag veterinären. Misstänker dock att det inte finns så mycket för dem att göra egentligen... Hon är ju gammal också.

Detta är en av anledningarna till att jag är på rejält dåligt humör nu ikväll. Gick och köpte godis och ska sätta mig och kolla på nån film nu hade jag tänkt, ev. med mamma. Tänkte sitta och sura hela kvällen, känns lika bra istället för att försöka vara på gott humör "i onödan". (familjen är varnad =p)

Köpte sura döskallar bland annat, som enligt skylten hette stora surskallar. Ganska passande just ikväll, tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback