Träning, allergi, SPF och väntan

Nu har jag tränat på första gången på ett par veckor. Blev en joggingtur på ca 30 min, ganska lagom eftersom det var ett tag sen. Brukar ju träna 4-5 gånger i veckan men det har inte gått med sjukdom, resor och en skadad fot. Men nu så =)

De hade slagit gräset nere på fälten där jag springer. Bra med hö/silage och det blir fint när det är klippt, jobbigt bara eftersom jag är allergisk mot nyklippt gräs. Men men, det funkade det också. Skyndade mig att springa förbi traktorn som höll på med det som var kvar.

Nu går jag och väntar besök, pysslar lite med mina små monster (kaninerna) och njuter av 24 grader varmt och strålande sol. Har för en gångs skull varit duktig och smörjt in mig med solskydd också (givetvis efter jag sprang, smart som man är :p). Väldigt irriterande dock att det tog sån tid för den att gå in i huden, kladd kladd =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback