Underbara sommar!

Vilken härlig kväll det blev! Var och badade med Johanna och David, jätteskönt. Varmare i vattnet än i luften och jätteskönt att simma en bit också, och leka runt lite i vattnet.
Sen lite film, chokladbanan och "ålderstest" på internet. Det där ålderstestet var skumt, den fick fram att jag var 28 komma nånting år gammal! Egentligen nyss fyllda 21, jag kanske har fler vuxenpoäng än vad jag tror? :p

Nu sitter jag och målar naglarna, måste bara kommentera hur otroligt fort OPIs underlack torkar! Lättmålat är det också.

Vad tycker ni är det bästa med sommaren?

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej! Jag kom in på lärarutbildningen i Malmö : ) Tack för tipset! Kul att du har börjat blogga igen :D

Postat av: J.

Det bästa är att det är varmt, man slipper ha 100 plagg på sig =P Och frukt! jordgubbar, smultron mm

2008-07-17 @ 19:37:39
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att det är varmt såklart! =)

2008-07-24 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback