Yoga och gym

Pova mår mycket bättre idag, så vi avvaktar lite med veterinären...

Har precis kommit hem från gymmet, blev lite löpning+ rodd (tävlade mot mamma) som uppvärmning, sen gymmande/styrka och sen yoga.
Det var väl bara andra gången eller så som jag testar yoga. Vissa delar är sköna, andra bara konstiga, åter andra jobbiga. Men det går så långsamt, och det är inte riktigt min grej. Jag blir nog mer stressad än avslappnad, och det är väl inte riktigt meningen?

Nåja, kul att testa på någon enstaka gång ibland i alla fall. Jag saknar träningen! Dags att komma igång...

PS. Förresten, ny kategori igen: träning. Precis vad det låter som.
Jag börjar inse att det här med kategorier har en viss nytta med sig. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback