Dålig start på dagen

Usch, hela förmiddagen har gått och jag har inte fått någonting gjort. Vaknade med ångest för första gången på länge, och dessutom dödstrött. Så jag tog sovmorgon och sov några timmar till.
Att sen dra upp persiennerna och se att snön vräker ner gjorde inte mitt humör bättre (nu ser det ut att regna, snön lägger sig inte i alla fall). Känner mig dålig som inte har 100% rätt på statistiken. Det är dessutom sånt man verkligen behöver sen som biolog. Men det kommer väl. Jag är i alla fall godkänd på alla moment vi fått svar om. Men ändå... Jag vill vara bättre än så.
Mail från projektet... Känner att jag bara vill sitta hemma och jobba med Twinschoolprojektet hela dagen. Så jag funderar på att göra det. I alla fall sitta hemma och bespara andra från mitt humör, plugga måste jag göra oavsett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback