Det här med böcker...

Jag har nog sagt det förut: under terminerna hinner jag knappt läsa, eller jag tar mig inte tid snarare.
Därför är det så skönt att åka hemhem längre än en helg, hinna ta det lugnt och ta sig tiden att läsa annat än kurslitteratur. Jag är nämligen egentligen en bokmal som älskar att plöja igenom böcker, och nu har jag även en lång lista på böcker jag vill läsa.
Men innan jag kommer dit ska jag läsa klart böckerna jag håller på med nu:
Den långa flykten
Dumpa honom! Han vill faktiskt inte ha dig
Och så ska jag väl läsa lite forskningsetik inför en dugga också...

Helt olika böcker i alla fall, så det går bra att kombinera dem.

Nu väntar jag bara på R, som kommer på femtioelva nya saker att göra hela tiden innan han är klar, så vi kan dra.

Kommentarer
Postat av: anna

då är vi två som försöker finna tid o ro till att läsa vanliga böcker denna påsk =)
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback