Fenomenet söndagsmornar

"blablabla... denna söndagsmorgon" säger de på radion. Söndagsmornar är något speciellt, det låter så mysigt och så lugnt. Som om man bara ska ligga och slappa framför nån tv-serie, äta frukost i sängen och dra sig. Sen gå upp till en lugn, solig dag. Det är den känslan jag får av ordet söndagsmorgon.

Verkligheten är att det är gråmulet och kallt, jag försov mig och har inte alls tid att ligga och sega och dra mig. Egentligen inte lust heller. Har en fullspäckad dag framför mig idag också; iväg till skolan en sväng, sen gymmet, sen till "min andra hälft" (som en kompis så fint kallade oss- hänger vi ihop så mycket? :P) och plugga, sen kolla på film. Jag hinner med det mesta jag vill i alla fall.

Melodifestival igår, tycker ni rätt låt vann? Helt ok tycker jag.
Försökte rösta på Linda Bengtzing men kom inte fram =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback