Fredag och choklad

Tänkte ladda över lite bilder från i lördags och tipsa om sakerna jag köpte. Tyvärr strejkar kameran så ni får hålla till godo med beskrivningar:
- Vit choklad med Lemon och pepper från Chocolat. Jättegod, fräsch smak!
- Mörk choklad med havssalt. Köpte ingen, men provsmakade och det smakade... mer, helt enkelt, inte så tydligt salt. Jättegott, rekommenderas!
- Shokomonks walnut tyckte jag inte var någon höjdare. Den med hibiskus var god som smakbit men väl hemma ingen höjdare.

Kommer mera imorgon eller så...

Ska snart sticka hemifrån, sen kommer jag som sagt ha fullt upp hela dan. En sväng till stan, en sväng till skolan och plugga (om jag hinner), träna, plugga, åka till Norrköping, sen fira en kompis födelsedag med middag och utgång.

Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1205483218_hll_utkick_efter_pier.html
vill bara tipsa om en tävling som snart kommer hos mig

Postat av: Anki

Mörk choklad med havssalt?! Det låter ju inget vidare iaf :P

2008-03-15 @ 21:41:57
URL: http://egoanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback