Gårdagskvällen

Var ju hos F igårkväll. Lagade trerättersmiddag bestående av melon och skinka, kyckling"gryta" med ris, och kladdkaka med bär. Gott!
Vi hade faktiskt mycket mindre att prata om än vanligt, men vår vana trogen kollar vi på film på helt fel tider :p Klockan var väl närmre halv 4 när vi kollat klart på the holiday- helt underbar söt film som jag verkligen kan rekommendera om ni inte sett den.
Tidigare på kvällen såg vi på Wallander (Afrikanen) också. Vissa av Wallanderfilmerna är rätt bra, men den här var ingen höjdare tycker jag.

Sist men inte minst, så har jag lärt känna den underbara katten F har på prov nu. Hur mysig som helst, och fin (trots det gigantiska överbettet :p)

Den här kvällen har jag bara tagit det lugnt... Myst i soffan med Tuffe, med te och tända ljus. Övertalat min bror att ringa kundtjänst ang telefonen. Fick inte ur de nåt vettigt, orkar inte dra hela historien här men de ska skicka ett nytt sim-kort, med en förklaring jag inte tror på.
Men som det ser ut blir jag utan telefon i minst 2 dagar till. Usch, hur ska jag klara mig, helt seriöst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback