Helg =)

Japp, nu är det helg. Hade föreläsning igår, miljölagstiftning och vi pratade även om olika sätt att påverka folk till att bli miljövänligare (lagar, subventioner/bidrag, skatter, information osv.)
Jag var verkligen helt slut igår, kändes att jag inte sovit tillräckligt. Men kom iaf iväg och dansade en timma afro på eftermiddagen, med ny koreografi. Kul =)

Har en kompis från Stockholm här över helgen. Vi var båda två trötta igår så vi satt mest och pratade, åt god mat och kollade på tv innan vi gick och la oss tidigt.
Idag har vi sovit länge (så nu borde vi ju vara utvilade iaf) och sen varit inne i stan. Blev lite shopping till lägenheten (när det gäller kläder har jag gett mig själv shoppingförbud innan jag rensar ur garderoberna, men jag vill verkligen fixa iordning lägenheten nu). Visar var för nåt imorrn eller så.
Ikväll ska vi ha drinkkväll och förfest och sen utgång till hg. Jag börjar bli på festhumör nu =)

Kommentarer
Postat av: Anki

Låter som en intressant föreläsning faktiskt :) Vad ska man göra för att bli mer miljövänligare?

Postat av: Sara

Hej! Vore kul att få veta vad ni kom fram till under din föreläsning! Hoppas du hade en kul utekväll, lika kul som jag hade där för över 10 år sen...

2008-04-07 @ 19:27:21
URL: http://sarasmiljotank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback