I Stockholm

Då var man i Stockholm då =) Kom upp igårkväll, mamma fyllde år så det var fullt med släkt och vänner här i omgångat större delen av kvällen. Väldigt trevligt, de flesta träffar man ju sällan.
Sen satt jag och mamma uppe och pratade om allt mellan himmel och jord fram till ganska sent... Trevligt det med.

Långfredag idag, känns inte som om det är påsk redan. I och för sig är den tidig i år, i kombination med att jag inte tycker att jag har några större traditioner på påsken (längre?) så det är ingenting jag går och längtar efter jättemycket.
Har i alla fall sovit länge, sen bara tagit det lugnt med lång frukost, promenad och sen en kopp varm choklad när vi kom hem =) Umgåtts med mamma och försökt få upp äldsta brorsan som alltid sover bort halva dagarna, helt enkelt.
Fick ett telefonsamtal om att mina 2 styvbröder jag inte trodde jag skulle hinna träffa på hela veckan, då de ska resa bort, stannar en dag till, så nu ska jag iväg och träffa dem =)

Glad påsk på er! Blir väl (som vanligt när jag inte är hemma) inte så mycket tid för bloggande, men ska försöka hinna med lite.

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

haha, jo :D tak så mkt.
ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback