Livet är komplicerat ibland...

Har gett mig själv lite för mycket att tänka på, i vanlig ordning. Det kommer väl ordna sig, men ibland är livet allt bra komplicerat.
Att jag måste plugga, håller på att tvätta, mitt schema är dubbelbokat (med studiebesök och dugga samtidigt) på onsdag och jag har fått en alldeles för hög telefonräkning- och datorn vägrar öppna e-fakturan. Ja, de sakerna gör ju inte det hela bättre.
Men- nu ska jag fortsätta läsa om avfallshantering. Det är egentligen intressant, men lite segt.
Mötet/fikat igår var i alla fall trevligt. En hel den prat om allt möjligt, och lite seriöst planerande inför det kommande året. Blev lite irriterad på slutet men det löser sig det med.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hah det är mysigt att bli väckt av en glad liten unge :)

Postat av: Anonym

Har du sett det här??

http://bloggkommentatorerna.blogg.se/1207130844_modevisningslunch.html#comment

2008-04-03 @ 03:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback