Morr morr morr

Köpte ju ny mobil för en vecka sen och nu funkar den inte! Morr, morr, morr.
Fast det är inte mobilen det är fel på (alltid något!) för den gamla beter sig precis likadant. Den säger "registrering av sim-kort misslyckades" när jag sätter på den, sen står det "nätaccess ej tillgänglig" eller nåt sånt. Om jag försöker ringa säger den att jag inte har någon täckning.

Som sagt, båda telefonerna beter sig likadant. Förlängde ju abonnemanget samtidigt som jag skaffade ny telefon, ska man få nytt SIM-kort fast det är samma operatör? I så fall kanske det är det som är problemet, men då ska jag väl ha fått det nya också, nåt sånt har jag inte sett till.

Så för tillfället är jag okontaktbar förutom via internet. Morr.


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack så mycket! :)
Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback