Norrköping och återvinning

Riktigt trevlig kväll igår, med både nytt och "gammalt" folk. God middag, hysteriskt roliga lekar (twister, charader, jag har aldrig...) och förfestande. Sen utgång i stan på ett rätt litet, mysigt ställe vid namn Wasa. Folk i alla åldrar, liveband, till största del bra musik... Kändes som i vissa filmer, sånt ställe där "alla känner alla", alla är ute och festar på det enda stället som finns i närheten och har kul ihop trots ålderskillnader. Okej, de två första punkterna stämde inte riktigt in här, men ändå. En trevlig kväll helt enkelt. Jobbigt bara att jag var så trött.

Är hemma nu igen i alla fall, och har lika mycket att göra som jag haft de senaste dagarna. Min tidsplanering igår höll förresten helt underbart bra =)
Hur som helst, städa, handla, hämta cykel (och väskor) vid universitetet, plugga, äta middag med F, kolla melodifestival med några kompisar och sen kanske förfesta nånstans. Blir nog ingen utgång idag däremot.
Lite lunch så ska jag fortsätta röja, finns mycket jag skulle vilja göra med lägenheten nu!

Vi har fått återvinningshus här nu också. Bra tycker jag, blir lättare med allt på ett ställe, mer plats och bra med mer att sortera också.
Brukar du sopsortera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback