Bära hem hela biblioteket. Eller?

Nu börjar det snart bli dags att ge sig av hemåt. Frågan är bara om jag ska släpa med mig alla böcker, papper, block och kompendium hem i förhoppningen om att plugga ikväll (eller kanske inte behöva åka in till skolan så tidigt imorgon?) eller om jag ska lämna det här och slippa släpa?
Om jag skulle få ett akut pluggbehov ikväll har jag ju faktiskt lite listor att skriva som jag har materialet till hemma.
Dagens I-landsproblem sisådär.


En kompis sitter och pratar i telefon med sin dotter. Jag hörde fel, tyckte hon frågade "Har du varit bakis idag?". Dagis var det visst hon frågade om. Jag är nog lite trött.

Kommentarer
Postat av: HANNA

näe, det är ju det som är grejen. jag handlar typ alla mina julklappar på decemberlönen, sen är man ju pank till nyår liksom. o det är ju inge kul..

Postat av: Sannornas reklamtjej

Hos Sannorna kan du stödja Rosa bandet och samtidigt få ut något av det själv.



Just nu har Sannorna flera olika smycken att köpa där stora delar av priset går direkt till Rosa bandet.



Gör som hundratals andra och köp ett smycke du också!



Just nu har Sannorna även 10% rea på utvalda halsband.



Kika här: http://sannornas.blogg.se/2008/october/under-hela-oktober-manad.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback