Dåliga nyheter

Har haft en riktigt härlig dag!
Var i skolan ett antal timmar med Frida och pluggade fysiologi. Vi var väl inte alltid jätteseriösa men fick i alla fall gjort det vi skulle. Har inte alltför stora förhoppningar inför imorgon dock, ganska klantig organisation att ha prepen inför duggan på ett labb som är låst konstant. Suck.

Sen tog jag och Linus en lång promenad i skogen, riktigt mysigt och riktig höstkänsla. Drack varm choklad när vi kom hem och lagade mat och bakade kladdkaka innan D kom hit och fikade och kollade på film. Han hade aldrig sett Pretty Woman så det har vi gjort nu ikväll :p

Medan jag lagade mat blev uppenbarligen Sassa smått uttråkad och lyckades gnaga en av sladdarna till min dator. Jag som tyckt att det varit så skönt att mina kaniner inte ställer till med så mycket oreda!
Tack och lov verkar det lilla monstret må hur bra som helst i alla fall.
Det är skärmen som är trasig, men eftersom jag borde köpt ny dator för ett bra tag sen tänkte jag passa på att få ändan ur vagnen. Ska bara ha råd också... Tills vidare har jag bra tillgång till dator i skolan och hos Linus, så jag ska nog klara mig ganska bra i alla fall (och bloggen också...)! Men klart att det är störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback