En shoppingtur och födelsedagsfest

Jag och Frida stack iväg in till stan i eftermiddags, tog en liten runda. Efter lite krångel hit och dit så var det enda jag köpte två nya sorters te från Indiska, men ändå. Ska bli spännande att testa!
Eller nej förresten... Köpte faktiskt en första julklapp också! =) Och har en hel del idéer till andra.
Dessutom hittade vi en nyöppnad Taco Bar vid Stora Torget, gott med nachostallrik!

D fyller år (massa grattis!) så sen blev det bråttom till födelsedagsfest med lite folk. Var dock inte så taggad på att dra vidare så nu har jag precis kommit hem. Trevligt var det i alla fall.

Nu ska jag sova... Eller titta på film rättare sagt. Natti.

Kommentarer
Postat av: alexandra





goddagens allt bra? Tittade in bara..





Postat av: Anonym

kolla in kvällens modemiss eller va tycker du ?

2008-10-18 @ 22:41:48
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in kvällens modemiss eller va tycker du ?

2008-10-18 @ 22:41:48
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback