Fredagkvällen och lördag

Jag var helt slut igår efter plugg en hel dag och sen träning. Åkte hem och sov ett par timmar innan jag vaknade av ett telefonsamtal. Vad jag sen trodde skulle bli en lugn kväll blev några trevliga timmar med ett par kompisar på en balkong med filt, lite cider och drinkar.
Ingen riktig fest utan rätt lugnt, hälsade på kompisens granne efter ett tag också.

Idag har jag tagit det lugnt, läst Flickan som lekte med elden, även om jag borde plugga. Får ta det imorgon- måste ju ha lite ledigt också.
Dessutom har jag fixat iordning det sista med kaninburarna och lastat på två av de till de som hämtade de. Den sista räknade de med att klara själva så jag hoppas att det har gått bra. Skönt att bli av med burarna, en sak mindre att oroa sig för (iom att lägenheten vars uteplats de står på inte är min och den är uppsagd från 1 november).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback