Pressbyrån

För ett tag sedan öppnade Pressbyrån en butik uppe på campus-området. Precis som alla andra pressbyrån har den öppet 7 dagar i veckan, till kl 10 om jag inte har fel. Har tckt ett tag att det är ganska dumt, även om det är lite folk där jämt så är det ju inte många.
Men idag kommer jag nog ha nytta av den affären! Jag kom precis på att jag behöver lunch under våra pluggtimmar...

Jag har faktiskt redan varit duktig- kollat igenom och antecknat hälften av mikroprepen på datorn. Hittar dock inte listan på vilka det är som vi egentligen ska ha.

Nu måste jag sticka iväg så att jag inte blir sen =) Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag håller med...försöker vara en sträng chef men lyssnar dom?



haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback