Slappar- fredag

Jag har en riktigt välbehövlig slappardag. Vaknade vid 10 och har inte gjort så mycket mer än att läsa ut en bok.
Sista delen i Sieg Larssons Millennium- serie är slut, jättebra böcker och framförallt tvåan och trean.
Frågan är bara vad jag ska läsa härnäst...

Är med andra ord ledig (läs: inte schemalagd men tid att plugga hemma) tills på tisdag. Skönt med långhelg!
Självklart ska det pluggas, men mina böcker till nya kursen har inte kommit så allt jag har att göra för tillfället är att gå igenom gårdagens föreläsningar och försöka få klarhet i några saker där.

Jag hoppas hoppas att böckerna kommer i eftermiddag. Annars kommer jag få svårt att hinna läsa inför seminariet nästa vecka. Snälla bokus, snälla?
Eller rättare sagt: Snälla posten, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback