Box!

Att träna igår var helt underbart. Jobbigt, svettigt men kul.
Jag var helt slut efteråt, lite träningsvärk idag, men det är bara härligt. Hade inte tränat på alldeles för länge.

Box är verkligen kombination av kondition, styrka och man tränar hela kroppen. Klart värt att testa! Dessutom en kick för humöret.

Att det sen händer lite saker som gör att humöret sjunker betydligt är en annan sak...

Jag ska ut i fält hela dagen och sen har jag UU-möte, så vi får se när jag är hemma igen.

Förresten, passa på att gissa på barbastellen i inlägget nedan, så kommer svaret lite senare.  

Kommentarer
Postat av: navid

vet du att du kan förhandsboka nya skivan med navid modiri & gudarna nu och få den signerad av hela bandet! kolla www.navidmodiri.com för förhandslyssning av nya singeln "telefonsvararen". glöm inte att skriva en rad i gästboken! peace / nm&g

2008-09-09 @ 12:00:29
URL: http://www.navidmodiri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback