Dejtingprogram

Sitter och kollar på "Girl meets cowboy" med väldigt blandade känslor.

Första tanken som dyker upp är: Hur kommer det sig att alla (eller nästan alla) faktiskt blir kära i killen? De kommer till ett program, aldrig träffat honom och faller direkt? Samma sak om det är killar såklart. Eller är det bara tävlingen, och resten är spel?

Här är det dessutom två bästa vänner (tre från början) kvar och tävlar. En kille skulle aldrig få komma emellan mig och mina vänner, men om jag skulle våga åka iväg på en sån tävling med mina bästa vänner är jag tveksam till.
Varför riskera vänskapen?

Mina närmsta vänner och jag har oftast ganska olika smak. När det gäller många saker, bland annat killar. Oftast. Men problemet har uppstått, men det har ordnat sig. Varför söka upp de problemen?

Ah, jag vet inte... Nu blev det mest svammel och funderingar av det här inlägget...

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-06 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback