En resumé av gårdagen

Jag hade fullt upp hela dan igår och när jag kom hem ville inte bloggen fungera. Men här kommer en reumé av gårdagen:

Hade exkursion hela dan, på förmiddagen i ett jättefint område i närheten av Bjärka Säby. Med gamla ekar, lador och dovhjortshägn.
Strax efter jag kom tillbaka till skolan åkte jag till Cloetta center för att ställa iordning sektionsstyrelsens bord på Kalasmässan som är idag. Det blev jättefint! (vi har 15-års kalas på kalas).
Tillbaka till skolan för att lämna bilen, och dit kom vi precis när Lihkören (en av universitetets manskörer) skulle börja sin konsert. Så vi stannade kvar en timma till, de är så duktiga! Vissa låtar ryser man nästan när de sjunger... Idag åker de till Kroatien, så lycka till!

Bilder kommer, men just nu har jag lite bråttom.

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback