En underbar helg

Den här helgen var nog precis vad jag behövde...
Festa är ju alltid roligt, speciellt när det var ett tag sedan man gjorde det ordentligt. Träffade massa roligt folk, antingen för första gången eller som man inte sett på länge.
Däremellan har jag bara sovit, slötittat på film och myst med pojkvännen. En härlig helg utan några måsten (och de få jag hade har jag förträngt, typ som att tvätta... Men men, ska nog hitta lite kläder imorgon med).

Nu ska jag strax sova. Borde ha gjort det för länge sen, men som sagt- jag har sovit en del i helgen.
Imorgon börjar en ny vecka, en fullspäckad sådan. Schemalagd 8-17 varje dag, sen möten iaf måndag, tisdag och onsdag eftermiddag/kväll. Därtill plugg och träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback