Kaffekickad!

Har inte sovit bra alls inatt. Legat och vänt och vridit på mig, varit extremt rastlös i benen men i övrigt trött. När jag väl somnade sov jag väldigt oroligt, vaknade titt som tätt och drömde konstigt.

Är ändå oväntat pigg, och vi har varit effektiva även idag. Alla områdesbeskrivningar är i princip färdiga (i alla fall så mycket som vi kan göra idag). Vi behöver hjälp av en bok till konsekvensbeskrivningen men den är beställd och kommer tidigast måndag.

Humorn däremot är ganska låg, och jag är inne på andra koppen kaffe...

...och det kaffet gjorde att jag nu sitter med vad som känns som hjärtklappning, men piggare blev jag i alla fall! Och den är inte ens uppdrucken.

Men men, pigghet är perfekt, sitter nämligen med lite sektionsarbete och går igenom information till klassrepresentanter medan jag väntar på en kompis.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag pluggar lärarprogrammet i västervik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback