Sjuk= omotiverad?

Jag fick höra idag att
"När du är sjuk blir du småkinkig och omotiverad".

Det är sant. Kinkig vet jag inte, men jag blir rejält omotiverad och tycker att det mesta är onödigt.

Nu ikväll har det bara resulterat i att jag inte fått något gjort. Jag skulle:
- Diska
- Städa akvariet
- Tvätta
- Plugga
- Bli frisk

Jag har inte gjort något av det. Eller jo, jag har tagit det lugnt och mår faktiskt lite bätte, men hostar fortfarande rejält.
Tvätten är sorterad, så nu ska jag ner i tvättstugan så att jag slipper stanna uppe hela natten för att vänta på tvätten.
Akvariet får vänta tills imorgon, så resten av kvällen får bli plugg och diska. Jag har dugga på torsdag och känner att jag inte kan de arterna som ingår än.

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: jo de kan jag lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback