Stockholm i helgen?

Kom på idag att jag (pga andras dåliga planering) plötsligt fick helgen helt ledig.
Eller ja, jag har ett möte i Stockholm som det vore bra att gå på. Dessutom har jag inte varit hem-hemma på två månader.
Så jag kanske åker upp till Stockholm i helgen? Har lite att ta tag i där uppe, vi får se vad jag bestämmer mig för.

Nu har jag pluggat en hel del, löfte om massage när man är klar ökar motivationen =)
Ett tips för att plugga in glosor, latinska namn etc: Gör små lappar, skriv latinen (i mitt fall) och svenskt namn eller beskrivning på andra sidan. Perfekt sätt både att förhöra sig själv och varandra.

Nu ska jag läsa lite om nyckelbiotoper innan det är dags att sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback