Lördag

Efter att ha sovit länge, slappat hela dagen och gått och handlat mat så fick jag plötsligt jättebråttom i eftermiddags. Tog en halvtimme att packa upp maten, värma middag i micron, duscha, byta om, äta, packa väskan och göra mig iordning och mata djuren. Jag borde få pris i snabbhet!

Vad hade jag bråttom till då?

Jo, premiären av Linköpings Studentspex uppsättning Kungarna och axelmakten. Spex är kul och de är så duktiga!
Ni som bor i eller i närheten av Linköping: gå och se den! Inte bara för studenter.

Efteråt gick jag och L och fikade innan vi åkte hem.
Ligger vaken och kan inte sova trots att jag är trött, irriterande! Tittar på djursjukhuset på datorn och kollar upp blodgivning istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback