"Ni är ju stora nu, om ett halvår i alla fall"

Dagens citat i rubriken, från min lärare, apropå att vi lugnt skulle kunna jobba med just miljöskydd i framtiden. Ja, det är väl förhoppningsvis därför vi går utbildningen :p Men det är klart, tekniskt miljöskydd är bara en del av min (ganska breda) inriktning. Om några månader tar vi kandidatexamen! Har fortfarande inte helt bestämt mig vad jag ska göra i höst... Det lutar åt att gå direkt på mastern, men får jag ett bra jobb i Linköping kanske jag tar det istället.

Tidigare idag betalade jag in medlemsavgift och anmälningsavgift till första tävlingen på två år. Till vaddå? Jo, till att börja tävla med kaninerna igen! Kommer bli kul. Vi får väl se om jag blir lika fast igen.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag hade kanin en gång;P de är så söta, synd om dem bara som får sitta i bur. Så nu har jag ingen längre.

Postat av: sandra

Tack så mycket :)

2009-02-03 @ 18:21:51
URL: http://killmedad.blogg.se/
Postat av: gabbi

sv: jotack! min dag har varit bara bra också :) vad hittas på?

2009-02-03 @ 18:28:13
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback