Dilemmat med att plugga

Satt i skolan och pluggade ca 10-17 idag och var ambitiös i princip hela tiden. Gick sedan hem, lagade mat och sen... fastnade jag...

Har inte fått mycket gjort nu ikväll alls, jag borde ha pluggat mer. Hur mycket det nu hade gett. Oavsett hur mycket man har pluggat inför något så tycker jag alltid att det känns som om man velat ha lite mer tid. Även om man är "färdig" i god tid egentligen.

Nu ska jag istället dyka ner bland massa papper för att försöka hitta formelsamlingen (fast det brukar följa en med tentan också), sätta klockan och telefonen på 1000 olika alarm för att komma upp vid halv 7 imorgon, har nog inte varit uppe innan 9 sen innan lovet. Sen ska jag lägga mig och drömma om tyrosin och prolin, citronsyracykel och glykolysen. Eller kanske om lägenheten jag hoppas få, om framtida drömmar och planer?



och med detta säger jag gonatt.

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Godnatt på dig med, hoppas du får en trevlig dag imorn =)

Postat av: SEX AND THE CITTY

Tävla om en ny header i min blogg, om du vill! :)

2009-01-08 @ 09:01:20
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: LINDA LOTTAR UT EN SEX AND THE CITY-BOX

Vilken vacker bild! Är det afrikansk dans du vill träna på fredag eller något annat? Vad pluggar du för något?

2009-01-08 @ 09:18:07
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback