En riktig tiger, tiger aldrig tyst

I rubriken: citat från kasettbandet (!) Leo Karlsson och tigrarna. Underbart!

Hemkommen från en trevlig dag på mässan. Tråkigt bara att husdjursmässan blir mindre och mindre för varje år, och kistamässan i sig var väldigt liten. Dessutom säger de att det är en av årets populäraste mässor, man börjar ju fundera...

Har hälsat på lite gamla kompisar inom kaninhoppningen, kollat på agility och massa mer. Råkade halvt om halvt lova Sassas uppfödare att tävla i Stockholm någon gång i vår, det vore kul. Vi får väl se hur det blir.

På vägen hem fick jag gå en bra bit eftersom jag precis missade bussen- snorkallt! Det är -10 grader nu.


Gigantisk mal


Jättesöt birmaunge. Ska jag skaffa renrasig katt någon gång, så blir det absolut en birma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

chans att vinna en dvd film!

Det enda du behöver göra är att berätta vilken som är din favorit blogg!

Postat av: lina

Hr du leo & tigrarna?????????hör av dig till mig!

2010-12-09 @ 00:53:54
URL: http://www.linalicious.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback