Sammanfattning: Veckan som gått

Det här är anledningen till att man inte ska starta datorn när man kommer hem förrän efter man gjort allt annat som ska göras. Knepigt dock när hälften kräver dator. Nåja, djuren omhändertagna och disken fixad, och det var väl det som var det viktigaste, för nu ska jag snart iväg på box.

Hur som helst. Förra veckan...


... kom jag äntligen igång med träningen igen, vilket innebar att jag var tvungen att köpa nya träningskläder...


...och då blev det lite annat shoppande i samma veva.


Jag läste ut två böcker.

Var på massage för första gången i mitt liv, och kollade på lägenhet, som vi dock bestämde oss för att tacka nej till.


Försökte få bättre ordning på ett projekt, planerade in ett möte. Tyvärr blev både mötet och stockholmsresan inställda.

Renoverade ett sektionsrum och storstädade ett annat (bilder kommer under veckan). Jag har nu sett även det färdiga resultatet och det blev precis lika bra som jag trodde!


Och, sist men inte minst, var jag på årets första häfvbastu. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: amanda

:) Hur är det annars då? :)

Postat av: Gynning

Alltid kul att shoppa. Kram

2009-01-19 @ 18:55:28
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: leah

Sv: Ja visst! Vi måste ge varandra mer komplimanger , det får ju folk att må bra! Åh tyvärr bor jag inte i Linköping så kan nog inte träna där men tack för tipset;P



Hur har din dag varit?

2009-01-19 @ 19:09:10
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: fanny

Låter som ett bra sätt att starta året. Att komma igång så där...mycket att gör=)

2009-01-19 @ 19:33:21
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback