Seg, trött, träningsvärk och läsning

Det (i rubriken) är fyra ord som passar väldigt bra in på den här dagen.
Hade kul igår, vi kom aldrig till hg utan stannade hemma. Riktigt roligt, galna diskussioner, skrattattacker, twisterspel.
Verkligheten kom ikapp senare, när nästan alla hade gått. Men innan dess var det roligt.
Har en hel del citat från gårdagskvällen också, kommer senare. Kul kul.

Har grym träningsvärk från igår, jag som alltid brukar ha som värst träningsvärk dag två. Undrar om jag kommer orka gymma imorgon som planerat, vi får se.

Har sovit, läst mest hela dagen. Och storhandlat. Läser boken Midvinterblod, knappast den bästa boken jag läst, lite rörig, men den är väl okej.

Inte mycket bloggande idag, återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så jättemycket! :D Jag använder mig av ett ritbord :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback