Wow, utvilad!

Träning är, som bekant, bra till mycket. En av fördelarna är att man blir tröttare på kvällen, eller jag blir det i alla fall.
Det ledde till att jag gick och la mig innan elva igår, släckte lampan halv tolv och vaknade halv 8, utvilad!

Känns jättebra, man kanske ska ha det som standard, att försöka gå och lägga sig innan elva? Bara att hoppas att tröttheten efter träningen håller i sig, jag som brukar ha så svårt att somna annars.

Nu är jag ledig i tre dagar. Eller ja, jag har en del att pyssla med i alla fall, ska jobba med Twinclub nästan hela tiden, eller så länge det behövs snarare. Sen blir det renovering av sektionsrum innan skolan börjar igen.

Kommentarer
Postat av: pelle

Aj fan - då förstår jag att det måste ha svidit!



Lyllos dig, jag vill också kunnat somna direkt och vakna upp utvilad. Men det är något att sträva efter!

Postat av: clara

det är underbart att lägga sig tidigt, då är man helt pigg hela nästa dag!

2009-01-13 @ 20:53:22
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback